همه ما بارها سعی می کنیم انگلیسی را یاد بگیریم و شکست می خوریم. در برخی موارد روش مطالعه اشتباهی را انتخاب می کنند و در موارد دیگر مطالعه طولانی مدت ممکن است ما را خسته و بی حوصله کند.

یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. این روند یادگیری زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قصد سفر به خارج از کشور را دارید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل باید مدتی زبان خود را تقویت کنید.

اما با وجود تمام این مشکلات، می توانید با تصمیم گیری هوشمندانه، زبان انگلیسی را برای آیلتس و سایر اهداف آموزشی سریعتر یاد بگیرید. در واقع با میانبرهای موجود در مسیر آموزشی می توانید در کمترین زمان به هدف خود برسید. گذراندن یک درس خصوصی از معلم زبان انگلیسی، یک میانبر عالی برای یادگیری سریع یک زبان است. چگونه می توانید از آموزش لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان با یک مربی خصوصی به اهداف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکلات مهاجران را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه افراد تخلیه شده تجهیزات این مسیر مرتفع را تهیه کردند. اما در این مقاله اطلاعاتی در مورد امید و کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. از جمله دغدغه های اصلی زبان آموزان، یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود تسلط و قبولی در امتحانات زبان انگلیسی و همچنین انجام کارهای مربوط به سفر است.

بخصوص اکثر افرادی که می خواهند زبانی را برای قبولی در آیلتس یا تافل یاد بگیرند با محدودیت زمانی روبرو هستند و به هیچ وجه قادر به یادگیری زبان انگلیسی نیستند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی، استفاده از یک معلم خصوصی است. زیرا در کلاس های خصوصی زبان روش تدریس معلم با توجه به زمان مورد نیاز و اهداف دانش آموزان تعیین می شود. و معلم با توجه به سطح دانش آموزان شروع به آموزش می کند این روش آموزشی به فرد این امکان را می دهد که در مدت شش ماه تا یک سال یک زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی انگلیسی زبانان مسلط که در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با استفاده از این روش تنها در سه ماه پیشرفت زیادی در صحبت کردن به زبان انگلیسی داشته باشند.

معرفی کتب سندی با توجه به سطح زبان آموز

قطعاً می توان گفت یافتن و دسترسی به منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی دشوار است. هر زبان آموزی نمی تواند کتاب های زبان انگلیسی را به ترتیب سطح پیدا کند. وجود منابع متنوع آموزش زبان انگلیسی باعث سردرگمی دانش آموز می شود. یکی از ویژگی های متمایز دوره های زبان خصوصی این است که چنین سردرگمی را از بین می برند. زیرا معلم خصوصی زبان انگلیسی با توجه به دانشی که دارد و روشی که برای تدریس انتخاب می کند منبع یادگیری خوبی است. همچنین با توجه به سال ها تجربه تدریس، او با تمام کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان آشنایی کامل دارد و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری بر اساس سطح دانش آموز خود ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند پاسخ دقیقی به این سوال بدهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی را از جایی شروع می کنند که در مدت زمان کوتاه تری می توانند به خط پایان برسند. هر دانشجوی زبان می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب های درسی زبان های مختلف شروع کنید و مهارت های خود را با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از معلم خصوصی تقویت کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ می توان گفت که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها با خطا و کسب تجربه همراه است. دانش آموز بر اساس آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه صحیح یادگیری را بیابد، البته ممکن است این روش عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله آن پیامدها می توان به از دست دادن فرصت طلایی برای یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید با استفاده از تجربیات افراد دیگر برای رسیدن به مسیر درست هزینه و عواقب تصمیم خود را کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی مجرب، می توانید به سرعت راه خود را برای یادگیری زبان انگلیسی طی کنید.

مدرس زبان با حذف مطالب و ارجاعات غیر ضروری، می تواند با توجه به تجربیات خود زمان بیشتری را برای مهم ترین دروس اختصاص دهد و زمان بیشتری را به آموزش بهتر دانش آموز اختصاص دهد. در کلاس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار زیاد است و از آنجایی که کلاس خصوصی است معلم می تواند مطالب بیشتری را به دانش آموز آموزش دهد.

درس خصوصی زبان کاملاً مختص زبان آموز است و معلم با توجه به سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و هرگونه محدودیت زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک درس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را زیر نظر خواهد داشت و می تواند در دروس مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر زبان آموز برای انتخاب سریع ترین روش یادگیری زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند هزینه زبان خصوصی از هر روش دیگری بیشتر است. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را به طور همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل در تعیین زمان رسیدن به هدف مهم هستند، انرژی صرف شده و زمان و هزینه هایی که باید پرداخت شود. به عنوان مثال، یک زبان آموز ممکن است نیاز داشته باشد که ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. شاید بر اساس بودجه ای که دارند در کلاس های جمعی موسسات شرکت کنند و از روش های حرارتی این موسسات استفاده کنند. با توجه به اهداف و سطح زبان پایینی که دارد، به جرات می توان گفت که در مدت زمان مشخص شده نمی تواند برای آزمون آماده شود. در حالی که این فرد برای رسیدن به اهداف خود انرژی و هزینه زیادی را صرف کلاس ها و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری دقیقی را انتخاب کند و با استفاده از کلاس های معلم خصوصی زبان خود را برای امتحان آماده کند، می تواند با هزینه ای برابر با هزینه کلاس های گروه به نتایج دلخواه برسد و در مواقع نیاز خسته نشود. .

برای شرکت در آزمون آیلتس و یافتن یک سایت تدریس خصوصی مناسب به سرعت آماده شوید

در راستای دغدغه های زبان آموزان انگلیسی، پلتفرم استبانک شروع به جذب معلمان مستعد کرده است. برای انتخاب یکی از این معلمان بزرگ می توانید به وب سایت معلم خصوصی Ostbank مراجعه کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر برای شروع یادگیری زبان معطل نکنید و درخواست خود را برای قیمت شهریه خصوصی امسال ثبت کنید، می توانید سریع ترین راه را برای یادگیری پیدا کنید. انگلیسی برای آماده شدن برای آزمون آیلتس با استفاده از مدرس خصوصی در بستر استادبانک.